Bakfickan

Idag blev det en tur till Gävle igen. Det känns som om det enda jag gör är att åka till Gävle eller Valbo. Denna gång åkte jag in med med en vän för att han skulle klippa sig. Själv så har jag inte varit hos en frisör på minst 2 år. Klipper alltid mig själv. Blir bäst så! 
 
Vi såg också att bilen som körde ovårdat stod kvar där den vart stoppad. Man börjar ju undra vad det var för människor som körde den där bilen.. Såg också att det var någon som hade filmat en del av händelsen. Dock inte det jag pratade om igår om att den var på väg att köra in i Lindas bil. 
 
Efter frisören så drog vi till bakfickan och tröck i oss en varsin pizza. Dom är ju så fruktansvärt goda och helt klart värt priset. Ni som inte har varit där måste gå dit!
 
Sen åkte vi hem och efter det har det bara varit datorn som gäller! Hårt när båda är spelnördar ;) 
 
 
 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0