Tortilla pizza

Jag  klev upp kl 7 i morse och tvättade. Brukar sällan alltid ta kvällstiderna men denna gång hade jag så mycket tvätt att jag var tvungen att ta det som fanns. Det är mysigt att kliva upp tidigt faktiskt. Låg och kollade på barnkanalen mellan omgångarna. Jag vart riktigt chockad över att dom har gamla barnprogram kvar. Trodde att dom hade bytt ut allt! 
 
Medans jag låg i sängen och tittade så fick jag ett samtal om att jag ska börja plugga i morgon. Vart jätteglad för nu har jag varit rastlös allt för länge! 
 
Just nu sitter jag på köksbänken och väntar på att ugnen ska bli tillräckligt varm så att jag kan lägga in pizzorna. Tänkte testa det här pizza kitet från Santa Maria. Får se om det blir gott!  Jag har bacon på min och Gubben har tacofärs. Undra vem som blir godast!
 



Update: Too much cheese! Smakade i princip bara ost. Man lär sig aldrig ;)
 
 



Kommentarer
Yanine

Hej! Jättefin blogg! Jag har startat upp en veckans blogg tävling på min blogg. Var gärna med och tävla, du kanske blir en av vinnarna! Kram :)
http://www.nattstad.se/yanineskog

2014-04-07 @ 20:12:17
URL: http://www.nattstad.se/yanineskog
Emma

Osten ska vara underst och fyllningen högst uppp....Ba så du vet ;-)

Svar: But this is how I roll ;)
Miss Danna

2014-04-07 @ 21:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0