Tidig morgon.

Dagen började helt otroligt bra! Vaknade av att Älsklingsmicke låg och pussade på mig medans jag sov, somnade sedan om i hans famn. Strax därefter vaknade jag igen av hans pussar och tackade honom för en underbar uppvakning då jag för första gången inte kände stress när jag vaknade. Det visade sig att klockan bara var sju på morgonen men det gjorde absolut ingenting! 

Vi åkte därefter och storhandlade på Willy's sisådär klockan 8 vilket kändes ganska konstigt då det är Lördag idag. Skönt ändå för jag har absolut inte känt någon stress what so ever på hela dagen! 

Resten av dagen så har vi varit på bakluckeloppis och svängt förbi Hofors. Efter det har vi bara varit hemma, städat och tokmyst!

UNDERBARA DAG! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0