Kebabsås?

Sitter och väntar på att en glasstårta ska tina så därför passar jag på att lägga upp veckans frågor! 
 
Idag flyttade Skorpan härifrån. Hon skulle egentligen stanna i två veckor till men jag kom fram till att det är nog bäst att hon får bo någon annanstans. Det var lite för mycket lek och bus på nätterna när man skulle sova och inget hjälpte för att få dem att lugna ner sig.  Det kanske var lika bra att hon fick byta boende för jag kände att jag började fästa mig lite i henne.  
 
Aja, nog om det. Här kommer svaren på frågorna!
 
 
 
Tycker du om potatisskal?
 Herregud..
 
 
Föredrar du onyttig eller nyttig mat?
Nyttig mat. Men om jag ska göra maten själv så blir fet oftast onyttigt.
 
 
Vem är din favoritskådis?
Oj, det är många. Men om jag bara får välja en så är det nog Emily Browning.
 
 
 
 
Heter du Richter eller Richthofen i efternamn?
Richter är mitt riktiga efternamn.
 
 
Vatten eller läsk?
Vatten. Dricker gör man för att man är törstig.
 
 
Vatten eller öl då? ;)
Med tanke på att jag har sagt att jag aldrig kommer att dricka igen så väljer jag vatten ;)
 
 
 
 
Vad har du för mobil? :)
iPhone 5s Guld. Bästa telefonen!
 
 
Varför har du sagt att du aldrig kommer dricka igen? Dålig fylla? ;)
Nej, det är inte det utan det är så att jag känner att jag inte får ut något av alkoholen.
 
 
Haha det känner alla nån gång i livet, du kommer hinna ångra dig ;)
Det hoppas jag inte.
 
 
Hur hanterar man stress på bästa sätt?
Jag vet inte. Jag kan inte hantera stress ;)
 
 
 
 
Grilla eller soffmys?
Grilla och sen soffmys?!
 
 
BBQ sås eller kebabsås?
Kebabsås.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0