Att välja hårfärg..

Kan vara ganska svårt ibland. Helst när man vill bli rödhårig på egen hand. Den enda hårfärgen jag använder till mitt hår är från Syoss. Efter att ha testat några märken i början på mitt rödhåriga liv så jag har kommit fram till att denna är bäst.  Det flesta som har testat Syoss säger att den inte funkar alls, men det kan vara för att deras hår inte har varit tillräckligt hälsosamt, dvs sönderblekt.  När jag blekte mitt hår så gjorde jag det två gånger med 1-2 veckas mellanrum så att håret fick vila ut lite. Jag försöker även vårda mitt hår så gott jag kan. 

Så mitt tips till er är att ta det lugnt när ni ska färga håret. Ju längre tid ni väntar mellan blekningar och färgningar, ju bättre mår erat hår!
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0