Gym och spelkväll!

Jag och Gubben har spenderar halva dagen i Gävle idag. Han köpte sig ett par nya dojjor medans jag fönstershoppade.  Kände inte för att spendera några pengar idag. 
 
Efter att vi hade varit i Centrum så kilade vi till Gävlestrand för att hämta lite saker. Självklart ska jag sätta igång och flumma på vägen dit utan att se mig om. Gjorde en riktigt pinsam grej och det visade sig att det gick en tjej bakom oss. Roligt roligt. 
 
Berättade också för Svärfar (som vi var hos) att vi ska hämta Gubbens säng. Behöver byta min eftersom min är lite för liten. 
 
I skrivande stund sitter jag på gymmet och tittar på när Gubben styrketränar. Kan inte träna själv av olika anledningar. 
 
När vi kommer hem blir det mys i soffan och spela lite! Inge alkohol här inte! 
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0