Alone again.

Inatt hade jag lite svårt att sova. Det beror på att Kevin åkte tillbaka till Uppsala idag, Under julen har vi varit med varandra lite längre än vad det brukar vara så därför var det lite svårare att säga hejdå. Efter som att vi har haft lite problem med dygnsrytmen så somnade jag inte om när han hade åkt, så jag har varit vaken sedan kl 5. Förhoppningsvis så kommer jag kunna hålla dyngsrytmen rätt dom kommande dagarna. 

Idag har jag inte så mycket att göra. Ska ta tag i lite sysslor som behövs fixas. Har till exempel alldeles för mycket pant här hemma! Resten av dagen kommer förmodligen att spenderas framför datorn. Det är ju ett tag sedan jag hade möjlighet att spela Guild Wars 2!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0