Pensionärsgymnastik?!

Igår somnade jag kl 21. Var helt utslagen efter att jag hade varit vaken sen klockan 5. Vid sjutiden tyckte Mumrik att det var dags för mig att kliva upp. Vilket inte gjorde så mycket eftersom jag skulle till sjukhuset. Sjukgymnasten gav förslag att jag kunde börja på vattengymnastik. Hon började skratta när jag sa "är inte det för pensionärer?". Jag bestämde mig faktiskt för att pröva en omgång efter att hon hade övertygat mig om att det inte bara är en massa tanter och gubbar där. Dessutom kommer det ske i sjukhusbassängen så jag lär ju inte behöva skämmas över att det är någon som kommer se mig!
 
Nu ska jag stoppa i mig en försenad lunch och sedan invänta mamma som ska komma förbi. Har köpt en massa saker från eBay som hon ska få. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0