Äntligen hemma!

Skönt att äntligen komma hem! Det tar hårt på kroppen att vara ute och springa så mycket som vi har gjort idag. Ett av ställena vi var på var Dollarstore och där hittade jag något nytt från Syoss! En shampoo och balsam som ska vara bra för extremt slitet hår. Jag bestämde mig för att köpa balsamet för att testa om det är nå bra. Är personligen ett fan av syoss produkter just för att dom är så bra! Köpte också en hårinpackning så att jag har lite att välja mellan. Min balsam som är hemma är i princip slut. 

Jag har blivit så sjukt nojjig över mitt hår! Jag har tappat hur mycket som helst den senaste tiden och jag är jätterädd för att bli skallig. Fjantigt jag vet, men jag tror att de flesta tycker samma sak som mig. Jag hoppas att balsamet är bra för mitt hår skulel behöva lite extra vård!

Precis när jag kom hem så målade jag ett sista lager på bänken som jag ska ha inne i sovrummet. Den ska sen få något skönnt att sitta på men jag har ännu inte bestämt mig hur jag vill ha det. Det återstår att se!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0