Brottartrikåer?!

Den här helgen har jag varit lite frånvarande. Det är för att jag och brudarna var ute i Fredags och jag har varit bakis ända tills idag. Helt sjukt! Snart är updateringen som vanligt igen. 

Här kommer veckans frågor och svar från min ASK. länkar så att det blir enklare för er att gå in och ställa frågor. Det går lika bra att fråga här också. Jag undrar dock vem det är som ställer dom underliga frågorna? 
 
http://ask.fm/JohannaRichter
 
 
 
 
Vilken del av din kropp är du mest nöjd med?
 
Händerna tror jag. Jag älskar mina naglar!
 
Är du bra på kortspel?
 
Nä, jag har världens sämsta pokerface.
 
 
                                                             Tycker du om sand ?
Sand mellan tårna <3
 
                                                         Bläck eller blyertspennor?
Haha. Bläck.
 
                                            Hur sexiga är brottartrikåer på en skala 1-1?
1? ;)
 
                                                               England eller USA?
Usa! Finns mer att se och göra där.
 
Vad vill du helst: kissa blod eller blöda kiss?
Haha! Vad är det här för fråga? Om jag måste vilja så skulle jag nog kissa blod. Blod luktar ju inte!
 
Bra videos du gör //Kusin Casper
Tack så mycket!
 
Varför är du så snygg? 9/10 fan...
Haha. Tack, antar jag.
 
Vem är den smartaste person du känner?
Jag själv!
 
Är du bra på att ljuga?
Jag är värdelös på att ljuga. Det syns på mig direkt!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0