Facemask

Såklart ska vi spela bingolotto denna helg igen! Det börjar ju bli lite av en tradition. Även fast man slösar så sjukt mycket pengar så är det ju en rolig grej när det kommer till långsamma Söndagar. Jag skulle dock aldrig skriva aldrig skriva ut om jag vunnit (förrutom småvinster)  för jag tycker inte att hela världen ska veta. Det kan ju uppstå bråk  och sånt tyvärr.  Vann ju faktiskt förra helgen! En ny lott. Snacka om att man blev glad! ;) 
 
 
Innan bingolotto så bestämde sig jag och gubben att ta hand om oss själva lite extra. Började med skrubb, sedan ånga och avsluta med en ansiktsmask! Detta är ju en sån här mask som man drar av sen när man torkar. Eftersom Gubben har använt en sån här mask förut så antog jag att han kunde sätta på masken själv utan bekymmer. Javisst kunde han det! Men frågan är ju hur det kommer kännas när han ska ta av den?! Busfrö.. 
 





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0