fråga och jag svarar.

 
 
Tänkte införa en ny katerogi här på bloggen. Varje söndag ska jag skriva hit alla frågor och svar som har kommit in på min ASK under veckan. Det går giveltvis att ställa frågor i kommentarsfältet också. Om ni inte vill kommentera så är det bara att gå in på  http://ask.fm/JohannaRichter 
 
Har du något mellannamn?
Maggan! Dvs Margareta.
 
Vad heter dina föräldrar?
Ingela och Peter :)
 
Pest eller kolera?
Kolera! Då kanske man tappar några kilon ;)
 
 
Gillar du kryddig mat?
Njae, är rätt så kinkig när det kommer till stark mat. Om jag råkar smaka på nått starkt så brukar jag sitta och lipa med tungan och tycka synd om mig själv.
 
Mörkt eller ljust?
Ljust!
 
Vad skulle du ha på dig om du vill vara sexig inför någon?
En kycklingdräkt!
 
Är din bror Fredrik i Tyskland och jobbar med en Cirkus? :D
Ja, det är han.
 
Vad får dig att må bättre?
 
Inte mycket faktiskt. Är en ganska optimistisk person men om det ska var nått så är det väl sol, närhet och glädje i min omgivning.
 
Vad skulle du helst veta: När du dör eller hur du dör?
 
Bra fråga! När hade ju varit ganska bra att veta så att man hinner göra att man vill göra i livet. Men samtidigt så är det ju dåligt över hur rädd och så man är när det väl kommer till kritan. Eller så kanske allt är positivt om man lyckas acceptera sitt öde?
 
Hur är nog det jag skulle vilja veta för om det är en olycka så kan man ju förhindra saken från att ske, typ.
 
Gud vad jag nattbubblar.
 
Vi fortsätter lite på samma tema (om något bisarrt), Spendera en helg i London med Anna Anka eller avnjuta ett sensuellt skumbad med Leif GW Persson?
 
Hmm... Det var fan inte lätt, men jag tror jag kör på Anna Anka. Om hon betalar såklart
 
 
En sista i din smak: Alla dina fisar är otroligt högljudda, men luktar inget ELLER alla dina fisar är tysta, men luktar oerhört illa? ;D
 
Silent but deadly! :}
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0