Girltalk

Imorse så kände jag mig lite piggare jämfört med vad jag gjorde igår. Igår sov jag hela dagen för att jag mådde så fruktansvärt dåligt! Har aldrig varit med om något liknande. Aja, när jag orkade kliva upp idag så bestämde jag mig för att verkligen ta hand om mig lite extra. Hårinpackning, skrubb, pedikyr mm.. Därefter kom kära Linda och hämtade upp mig för en liten tripp! Vi var bland annat in på coop där jag köpte världens godaste snabbkaffe! Eller cappuccino rättare sagt. Dricker vanligtvis mitt kaffe svart men denna är ju helt magisk! Skummar mycket gör den också! 
 
Efter en massa girltalk så la jag mig i sängen och kikade på film när hon hade åkt hem. Nu har jag sjukt mycket energi i kroppen! Ska nog sätta igång att städa kanske? 
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0