Jawbreakers

Är just nu i Gävle och kikar runt. Första stoppet  var hobbyaffären men den hade stängt 3 minuter innan vi kom dit. Snacka om otur. Som tur var så hade Åhlens det jag sökte efter så man behövde inte vara snopen allt för länge! 
 
Det andra stoppet var helt klart Godistajm! När man är i Gävle så måste man helt klart passa på att köpa Jawbreakers! Är heltokig i dom! Det är sånna här kulor som "aldrig" tar slut. Köpte 5 st klubbor och en stor kula.  Dom är helt klart bättre än vanligt godis! Efter att ha ätit en så är man absolut inte godissugen längre!
 
När vi kommer hem så blir det pizzabak och pyssel! 
 



 


Kommentarer
Naz

Vad gott, jag åt alltid evighetskullorna när jag var yngre :)

2014-03-26 @ 19:22:58
URL: http://labelbyn.spotlife.se
ebba

Åh, älskar dom där! Jag bor i Gävle och köper typ jämt sånna haha. Vad gjorde du här?
Fin blogg förresten :)

Svar: Dom är ju så goda! Jag bor i Sandviken så jag är i Gävle rätt så ofta :)Tack så mycket!
Miss Danna

2014-03-26 @ 21:06:45
URL: http://eebbaeedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0