Sagt och gjort

så har jag spenderat hela dagen till att städa. Helt sjukt faktiskt! Har knappt suttit still på hela dagen. Varken dator eller tv har varit igång en endaste sekund idag. Skönt faktiskt! Dom gångerna jag har suttit ner var när jag ätit och suttit på toaletten. 
 
Är så glad att jag har fått så mycket gjort idag utan att kroppen har protesterat. 
 
Lite skjuta-upp-saker som jag har gjort idag 
 
* Vikt undan tvätt
* Sorterat skafferiet
* Gjort rent ovanför spisfläkt och kryddhyllan
* Sorterat skåpet i hallen
* Diskat
* Kokat saft
* Bytt gardiner
* Dammtorkat
* Slipat knivar 
 
Har giveltvis gjort mycket mer saker idag. Tex målat ett gäng flaskor, påbörjat målning av en bänk och möblerat om. 
 




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0