Shopping

Det börjar bli skapligt tråkigt att vara sysslolös om dagarna! Det slutar alltid med att jag åker in till Valbo och shoppar. Fy på mig! Nån som vet vad man kan hitta på här i lilla Sandviken?
 
Några av de sakerna jag fick hem var de här två spelen. Tror nästan att jag har alla Wii U spel nu? 

Förresten. Är det någon som vet nån sida som säljer Jawbreakers? Skulle egentligen åka in till Gävle och köpa ett nytt gäng men kände att jag inte orkade. Bättre att beställa!



 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

http://www.kioskpiraten.com/product_info.php?products_id=183

kanske är något? :))

2014-03-31 @ 18:34:34
Sjöberg

Kanske inte de jawbreakers du tänker på, men här finns det Gobstoppers (och lite andra gosaker!) http://www.usagodis.se/wonka-everlasting-gobstoppers

Svar: Tack för tipset! Fast det inte riktigt var rätt. Sånna där är jättegoda och finns att köpa här i stan.
Miss Danna

2014-04-01 @ 12:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0