Strålande sol

Vart helt chockad i morse när jag tittade ut genom fönstret! strålande sol och nästan all snö har smält! Ena dagen är det snöstorm och andra dagen är det vår! Konstigt egentligen ;) 
 
Just nu är jag och hjärtat på väg till valbo och ska köpa det sista till Lindas födelsedags present! Tror att hon kommer att bli rätt så glad faktiskt! Ska också köpa en födelsedagspresent åt Mamma! Hon kommer dock inte bli lika glad för hon tycker inte om att få saker, men det struntar jag i! 
 
Älsklingshjärtat fick en liten överraskning av mig igår när han kom hem från sin jobbvecka.  Han vart skapligt glad faktiskt! Går telefonen sönder nu då vet jag inte vad jag skulle ta mig till ;) Skalet är ett Gorilla case som är vattentät, dammtät och stöttålig! 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0