Tidig morgon

God morgon! Hade ingen lust att somna om tidigare i morse när Kevin skulleåka  tillbaka till Uppsala igen. Han var lite febrig så det kändes lite elakt att "skicka iväg" honom. Han har en viktig vecka framför sig så han kommer inte att ånga sig!
 
När han hade åkt så klev jag upp och gjorde i ordning en kopp kaffe. Tänkte börja dricka sånt så det blir lite fart i magen på mig! Satte mig och spelade Guild Wars 2 en stund. Vart sjukt sugen på att levla en till karaktär men då vill jag helst ha någon som boostar mig. Orkar verkligen inte gör quests. 
 
Snart ska jag slänga på mig ytterkläderna och bege mig till sjukhuset! Det är inget speciellt jag ska göra där som tur är. Bara prata lite. 
 
Insåg nyss att det har snöat igen. Dom senaste dagarna har det ju verkligen varit vår! Synd att vädret ska vända så fort. 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0